lunes, 1 de junio de 2020



SEMANA DO 1 AO 5 DE XUÑO DE 2020: "OS ANIMAIS"


Luns 1 de xuño de 2020

Bos días!

Como puidéschedes comprobar, ata agora estivemos traballando temas relacionados coa primavera (os insectos, as plantas, as froitas,...), e na semana das Letras Galegas falamos do galiñeiro, pero é o resto dos animais? Teñen algo que ver coa primavera?

Ímolo averiguar esta semana, para iso, comezaremos vendo o seguinte vídeo:

https://www.youtube.com/watch?v=QVi-sdInS2I


Como podedes ver no vídeo, durante o inverno os animais non o teñen nada fácil para sobrevivir, porque fai moito frío, e incluso moitos deles hivernan coma o oso, é dicir, que pasan todo o inverno metidos na súa cova sen sair.


Pero por sorte, coa chegada da primavera os animais anímanse a volver a saír, e ademáis é na primavera cando máis crías de animais nacen.




Déixovos aquí o enlace a un vídeo de animais salvaxes e domésticos coas súas crías. É un pouco longo, pero coma sei que lles encantan os animais, igual o queren ver enteiro.

https://www.youtube.com/watch?v=03FJYihocWg&t=27s



Agora, achévos unha  breve adaptación do conto de Disney de "Bambi", un cervo que nace precisamente na primavera.

https://www.youtube.com/watch?v=yjL46BUlwLI


Tralo vídeo e o conto, propóñovos unha serie de actividades, por idade:

-Para 3 anos: Unir cada animal coa súa cría e colorear.








-Para 4 anos: Recortar e pegar cada cría co animal correspondente e colorear.




- Para 5 anos: Ler e unir cada nome co animal ao que fai referencia.



-Para todos (3, 4 e 5 anos): Colorear e recortar, para xogar ao dominó de animais.





Paralelamente a esta actividades, no blog de música e de plástica da profe Paula, atoparedes cancións, xogos e manualidades relacionadas con esta temática.


Agardo que desfrutedes co tema e que sigamos profundizando nel, durante a semana.

Atentamente

Raquel



-Na casa de Aurora e Alicia, unha coella tivo crías recentemente, mirade:


Son pequerrechiñas!!!



Martes 2 de xuño de 2020

Bos días!

Como xa sabedes, no mundo existen animais moi variados e poden clasificarse de diferentes xeitos. Por exemplo, atendendo ao seu corpo, a primeira clasificación que se pode facer é: animais vertebrados (que teñen esqueleto óseo) e animais invertebrados.




Dentro dos invertebrados hai:


Do cales nós xa traballamos: as abellas, as bolboretas e as xoaniñas.


Agora, ímonos central nos animais vertebrados, que atendendo a cómo nacen, se alimentan e viven, poden subclasificarse en 5 grupos:


Destes nós vimos os peixes e as aves (co galiñeiro).




Todo isto, podédelo ver resumido no seguinte vídeo, que vos axudará a comprendelo mellor:

https://www.youtube.com/watch?v=RDUjqgMTSAI



Tralo visionado do vídeo e as explicacións anteriores, propóñovos as actividades

Para afianzar a clasificación de animais en vertebrados e invertebrados:

-Para todos (3, 4 e 5 anos): Colorear o seguinte esquema-resume.





-Para 3 anos: Rodear a e colorear soamente os animais vertebrados.



-Para 4 anos: Rodear de vermello os animais vertebrados e de azul os animais invertebrados e logo colorealos todos.





-Para 5 anos: Ler e unir primeiramente, e despois colorear de verde os animais vertebrados e de vermello os animais invertebrados.





Finalmente, para lembrar a división dos animais vertebrados en 5 subgrupos, atendendo a cómo nacen, se alimentan e viven:

-Para todos (3, 4 e 5 anos): Colorear o seguinte esquema.









Mércores 3 de xuño de 2020

Bos días!

Hoxe veremos outra clasificación dos animais en función dos seus hábitos e onde viven:

– Salvaxes: son aqueles animais que deambulan en liberdade por mar, terra e aire. Teñen os seus propios hábitos e costumes. Non teñen relación cos humanos e poden ser moi perigosos para as persoas se se sinten ameazados por elas. Por exemplo: os leóns, os cocodrilos, as  aguias, etc.

– Animais de granxa: son aqueles animais que o ser humano emprega con fins de aproveitamento, consumo, peletería, etc. Estes animais dependen dun cuidador/a (granxeiro/a), que lles facilita as instalacións e os alimentos para o seu mantemento. Por exemplo: as vacas, os porcos, as ovellas, os coellos, etc.

– Mascotas: son aqueles animais que manteñen unha relación afectiva coas persoas, coas que conviven. Por exemplo: cans, gatos, tartarugas, hamsters, coellos, peixes, paxaros, etc.

No seguinte vídeo veredes algúns exemplos de animais salvaxes, animais da granxa e animais acuáticos:

https://www.youtube.com/watch?v=X1sQg4nxEe8


Agora tras o explicado, propóñovos as seguintes actividades :

-Para todos (3, 4 e 5 anos): Colorear soamente os animais salvaxes.



-Para todos (3, 4 e 5 anos): Colorear soamente os animais da granxa.




-Para todos (3, 4 e 5 anos)Agora, en canto as mascotas, anímovos a sacarlles fotos as vosas mascotas e compartilas co resto. Podedes facer unha pequena presentación sobre a vosa mascota (como se chama, cantos anos ten, qué come, a qué lle gusta xogar,...)
Para iso, déixovos a seguinte plantilla coma orientación, pero podédela adaptar:



-Brais, por exemplo, preséntanos a súa mascota: "Currás"



Que é un fantástico loro:


Ahí o tedes subido o camión de bombeiros!


-Lola, tamén nos quere presentar a súa mascota "Mono":



Este can é o seu gran compañeiro de xogos!




-Jorge, tamén nos presenta a súa mascota "Yura"



Que polo que vemos na foto non acouga quieta!

Finalmente, se dispoñedes delas ou tedes a posibilidade de ver algunha película relacionada con:

-Animais salvaxes coma:  "El rey león", "Tarzán" ou "O libro da selva" 

-Animais da granxa: "Rebelión en la granja" (1953) ou "Chicken run" .

-Mascotas: "Mascotas", "Beethoven" ou "Stuart Little".



Agardo que desfrutedes con  estes recursos!






Xoves 4 de xuño de 2020

Bos días!

Os animais tamén se poden clasificar segundo o medio ou hábitat no que vivan. Poden ser: terrestres, acuáticos ou aéreos. E en ocasións combinar varios hábitats.





Podedes velo máis detalladamente explicado, no seguinte vídeo:

https://www.youtube.com/watch?v=6AOXktNMngA


En relación a isto, propóñovos as seguintes actividades, por idade:

-Para 3 anos: Rodea e colorea soamente os animais terrestres.

-Para 3 anos: Rodea e colorea soamente os animais acuáticos.


-Para 3 anos: Rodea e colorea soamente os animais aéreos.







-Para 4 anos: Colorear os animais, recortalos e pegalos na columna correspondente o medio no que viven. 





-Para 5 anos: Colorear os seguintes animais e recortalos



Para logo pegalos nestas 3 columnas:

Tamén vos animo a facer diversas manualidades relacionadas cos animais:



Con papeis de cores:



E para os máis elaborados... origami:




Co rollo do papel hixiénico:





Con platos de plástico ou cartón:





Con globos:





E por suposto con pintura e as vosas huellas:




-Brais, xa se animou a facer este marabilloso pavo real




Quedoulle espectacular!





-Sara, tamén se animou a facelas coas súas mans e os seus pés:




E coa huellas dos  seus dedos 


 Fixo esta fantástica ovella!


E por último, cunha cartolina e papeis de cores


Fixo esta espectacular cabeza de león!

Animádevos a facer máis manualidades así, e deixade voar a creatividade e a imaxinación!








Venres 5 de xuño de 2020


Bos días!


Para xustificar unha vez máis, o motivo de traballar este tema dos animais agora, mostrareivos a continuación, que moitos animais migran durante o inverno, e regresan durante a primavera e o verán. Tal e como podedes ver explicado no seguinte vídeo:

https://www.youtube.com/watch?v=OzC-pVnQPJM

É dicir, que os animais, durante todo o ano, buscan o hábitat que mellor lle permita vivir. E éste está relacionado coa estación do ano na que se atopen.




Agora que vimos como se orientaban os animais no mundo, imos traballar nós, a nosa orientación espacial coas seguintes actividades:

-Para 3 anos: Traza o camiño que segue o tigre e o camiño que segue o león, primeiro co dedo e logo cada un da súa cor, e colorea despois os animais.




-Para 4 anos: Traza o camiños que debe seguira tartaruga para xuntarse cos demáis animais.



-Para 5 anos: Traza de cores diferentes os camiños que debe seguir o león para chegar ata a carne, os plátanos e as flores.


-Para 3 anos: Realiza os camiños de cada animal e colorea.


- Para 4 anos: Recorta polas liñas e logo pega ordeado o puzzle e colorea.
-Para 5 anos: Escribe o nome dos seguintes animais e colorea.


- Para todos (3, 4 e 5 anos): Completa os seguintes animais debuxando o lado que lles falta.





Tamén, para repasar un pouco os números, déixovos esta manualidade dun dado de animais: 



E 2 fichas de matemáticas por idade:

-Para 3 anos: Une cada grupo de tartarugas co seu número correspondente




-Para 4 e 5 anos: Conta e escribe cantos animais hai de cada tipo, e coloréaos.


Para rematar e axudar a para afianzar esas nocións básicas de orientación espacial, déixovos as seguintes cancións para cantar e bailar movéndovos polo espacio.

-Primeiro, unha canción con bebés disfrazados de animais que se moven: 

https://www.youtube.com/watch?v=_fCC8dxh12A


- Segundo, unha canción para bailar vós seguindo as indicacións:

https://www.youtube.com/watch?v=6jNwZ__oeU4



-Terceiro, para os máis expertos, un baile máis rápido e repetitivo:

https://www.youtube.com/watch?v=OhmeOv-t-q8


Agardo que desfrutes cantando e bailando estas cancións!





Unha cousa máis, antes de despedirme, sabedes qué día é hoxe? 5 de xuño?

Pois hoxe é o Día mundial do Medio Ambiente, no que se nos recorda a todas as persoas a importancia de coidar e protexer o mundo natural, no que viven as plantas e os animais.

Aquí vos deixo unha fermosa canción para este día:

https://www.youtube.com/watch?v=8dcZ2H_dL3U


E tamén vos deixo un divertido conto relacionado con este día:

https://www.youtube.com/watch?v=Vg_fNEsXzZ0


Feliz fin de semana para todos

Atentamente

Raquel

No hay comentarios:

Publicar un comentario