lunes, 4 de mayo de 2020


SEMANA DO 4 AO 8 DE MAIO DE 2020: "As Plantas"


Luns 4 de maio de 2020

Bos días!

Dado que o mes de maio é o mes das flores, esta semana trababalleros o tema das plantas.

As plantas son seres vivos, ao igual que os animais e os seres humanos. Pero teñen unas características particulares que as diferencias das persoas e dos animais.

Unha planta ten vida, pois nace, medra e reprodúcese, Sen embargo, non pode desplazarse, xogar ou falar.


- Vídeo explicativo da orixe e clasificación das plantas:

-Pero de onde nacen as plantas?
Pois dunha semente, vídeo explicativo da semilla e os tipos de plantas:
- Experimento: Para que o vexades en vivo e en directo, propóñovos que plantedes nun  envase de iogurt de cristal puidendo ser, unha faba ou unha lentella. Ainda que o normal sería plantar a semente na terra,  facédeo primeriramente nun bo anaco de algodón, para que poidades observar mellor a raíz cando saia e a xerminación, logo máis adiante, sí que a podedes trasplantar a unha maceta con terra en lugar de algodón.



-A continuación déixovos unhas actividades de matemáticas e unha poesía:

-Para 3 anos: Recorta con axuda dun maior e pega ordeados os 4 pasos, e colorea..



-Para 4 anos: Recorta e pega ordeados os pasos: 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º, e colorea.



-Para 5 anos: Recorta e pega ordeados os pasos: 1º, 2º, 3º, 4º 5º e 6º.



-Para todos:  Lede e coloreada a seguinte poesía:"La semilla dorada".







Martes 5 de maio de 2020

Bos días!

Hoxe imos coñecer algunhas curiosidades sobre as plantas:

-Algunhas plantas viven moitos anos, por exemplo (a araucaria)  e outras viven periodos máis curtos.

-Poden medrar ata ter moitos metros de alto e ancho, por exemplo, as árbores, ou ser pequeniñas coma un cactus en maceta.

-Poden vivir tanto no Planeta Terra como na auga.

-Pertencen ao Reino vexetal (pois existen 3 reinos na natureza: Reino Animal, vexetal e mineral.

-No seguinte vídeo,  podedes observar a existencia de plantas carnívoras  e a árbore máis alta do mundo:


Agora imos coñecer as partes principais das plantas:

-No seguinte vídeo fálanse  de 3 partes, presentes na gran maioría das plantas:




-En relación a esas 3 partes, propóñovos as seguintes actividades:

-Para 3 anos: Colorear soamente a parte que se indica.




-Para 4  e 5 anos: Completa o esquema escribindo no seu lugar correspondente as 3 partes das plantas .


Sen embargo, moitas plantas constan de máis partes, como podedes ver no seuinte vídeo:
https://www.youtube.com/watch?v=kh_DnxrpAMA

- Para 3, 4  e 5 anos: Colorear.

-Para 4 e 5 anos: Completar o esquema.


-Investigación no medio: 
-Finalmente, para todos, aproveitade na medida do posible se saídes a pasear, para facer fotos a diferentes tipos de plantas que atopedes e tamén podedes facer debuxos.

-Jorge, xa se animou a saír,  e colleu un " dente de león" (espero que o soprase e pedise un desexo)

E sacou fotos das plantas que teñen na horta da súa casa. A ver se coñecedes algunha?



Uns collagges fermosísimos!!!


Moitas grazas!

Brais, tamén se animou a saír pola contorna a pasear, e arrancou este enorme "pampullo".


Brais puido ver en directo, a unha abella chupando o polen das flores! Encantoulle!!!


Aurora e Alicia, tamén sacaron unha foto nun campo, cheo de "pampullos"


Están guapísimas rodeadas de flores!!!





Mércores 6 de maio de 2020

Bos días!

Hoxe, continuando coas partes das plantas que vimos onte, centrarémonos nas flores. Pois é nelas, onde se  atopan os órganos reproductores das plantas. É dicir, que nas flores é onde as plantas prodecen os seus froitos (carnosos ou secos) e deles extráense as sementes. 

Como podedes ver explicado, no seguinte vídeo:

Agora, non imos entrar nas partes das flores, pero sí que vos animo a buscar diferentes tipos de flores pola vosa contorna e sacarlle fotos ou debuxalas.

-Tito, por exemplo xa se animou a saír a investigar, e atoupou a planta dos amorodos (fresas) coas súas follas verdes, as súa flor e o seu froito.


Non se puido resistir, e acabou comendo o amorodo!


-Jorge, dando un paseo atopou estas fermosísimas flores:


Un collagge magnífico!!!



A continuación imos facer unha serie de actividades relacionadas coas flores:

-Para 3 anos:  Rodea a que é igual ao modelo e colorea.

Escribe o número 3.

Une as que son iguais e coleáas iguais por parellas.




-Para 4 anos:  Conta cantas flores hai en cada maceta, escribe o número e colorea as flores.


Suma e escribe o resultado, e colorea.


Resta os pétalos arrincados a cada flor e escribe, cantos lle quedan.


-Para 5 anos: Conta e  escribe o número de flores de cada maceta e colorea.



Suma en horizontal e escribe o resultado, e colorea.




Recorda que tamén poden ser en vertical: Suma, debuxa e escribe o resultado e colorea.


Finalmente, resta en horizontal escribe o resultado e colorea.



Para rematar, propóñovos unha ficha de lectoescritura por idades:

-Para 3 anos: Colorea o debuxo seguinto o código de cores.


-Para 4 e 5 anos: Grafomotricidade e lectoecritura.

Conta e completa a información, e colorea.



 E por suposto, anímovos a que fagades debuxos e manualidades con flores de diferentes cores e tipos. Aquí vos deixo algunhas ideas:

Coas súas mans.

Con obxectos. 

Con sementes: lente

Con pasta. 

Con paus de madeira e botóns.

Animádevos, deixade voar a vosa imaxinación e creatividade!!!

-Brais, xa comezou a crear as súas manualidades con flores:



Quedoulle unha paisaxe floral fermosísima!!!

-Lola, tamén fixo esa  mesma manualidade de pintar flores cun garfo:



Quedoulle unha paisaxe fermosísima!!!


-Jorge, animouse a facer diferentes manualidades: co garfo, con pasta, con lentellas,...


Quedáronlle chulísimas!!!!


-Tito, tamén fixo unhas fermosas flores coas suas mans:


Quedoulle unha paisaxe fantástica!!!

-Sara, fixo unha manualidades sobre as flores super orixinais e creativas tamén:

Con boliñas de papel co cores: 

 Cunha palliña e con tinta: 

Cunha cartulina, un envoltorio de magdalena e unha palliña: 

Cun cartón de ovos e pintura: unha fermosa diadema! 

Está guapísima!



Xoves 7 de maio de 2020

Bos días!

Hoxe imos falar do proceso de alimentación das plantas. Pois as plantas son seres vivos que producen o seu propio alimento, a través dun proceso chamado "Fotosíntese".


 No seguinte vídeo, explícasenos en qué consiste dito proceso:

A fotosíntese é igual tanto para plantas pequenas coma para plantas grandes coma as árbores:


E lembrade, que a cor verde das follas das plantas, débese a clorofila:



-Para non esquecer de qué elementos precisan as plantas para producir o seu alimento, coloreade todos o seguinte debuxo:



-A continuación, quero compartir con todos vos, o que plantaron algúns compañeiros/as:

-Brais, plantou lentellas nun envase de iogurt, as cales xa comezaron a xerminar:


-Aurora e Alicia, plantaron xa a semana pasada varias sementes diferentes, e xa están medrando mirade:




-Selene; trasplantou unha planta de albahaca nunha maceta xigante:




-Lola, plantou unhas fabas nuns semilleiros xa fai unhas semanas:


E coma xa naceron e non paran de medrar, Lola trasplantounas á horta da súa casa:


Agora poden seguir medrando, tanto coma queiran as fabas!!!




Venres 8 de maio de 2020

Bos días!


Hoxe para rematar co tema das plantas e as flores, gustaríame compartir con vós unha fermosa canción, que nos recorda a importancia de coidalas plantas:

En relación a isto, a familia de Sara viu a película de "Wally" un robot que nos recorda a importancia de coidar e protexer o noso plneta Terra. Recoméndovos vela.

E por suposto; anímovos a saír polo voso xardín, horta ou arredores, e desfrutar da natureza, das plantas e flores que vos rodean, coma xa fixeron:

Mateo 
 Non fai falta arrincalas !

Brais, na súa horta 


Alicia e Aurora paseando: 


Sara 

Fixo un fermoso ramiño!

-Tamén vos deixo unhas orixinais manualidades feitas con papel, cores e auga:

-Jorge, fixo unha flor e unha bolboreta máxicas:


-Sara, fixo unha  fermosa flor que se abre coma un nenúfar:





Deséxovos unha feliz fin de semana!

Voltaremos o luns cun novo tema e falaremos do autor homenaxeado este anos nas "Letras Galegas".

Unha aperta enorme e milleiros de bicos

Atentamente 

Raquel



No hay comentarios:

Publicar un comentario